Vrijwilliger van de maand: Silvie Renders
10-12-2023  |

Silvie Renders is onze topper van de maand! Met haar camera in de aanslag, legt ze de mooiste hockeymomenten vast, zodat onze club er altijd fancy en top uitziet op sociale media en flyers. Haar foto's zijn geweldig mooi, en haar enthousiasme is net zo opvallend als haar lens.
Silvie, bedankt voor jouw mooie bijdrage!

Hieronder lees je het interview:

Wil je je even kort voorstellen?

Dank je wel Adriette Brekelmans voor jouw lieve woorden. Mijn naam is Silvie Renders, getrouwd met Iwan, mama van drie zonen Justin, Lucas en Bart. Lucas heeft jarenlang gehockeyd bij de Warande en Bart speelt in J016-1, en is met veel plezier jeugdtrainer voor de jongste jeugd.

Wat is je rol als vrijwilliger bij De Warande en waarom doe je vrijwilligerswerk?

Mijn rol als vrijwilliger is fotograaf. Het maken van mooie plaatjes is belangrijk, het vergroot de betrokkenheid en de uitstraling van onze prachtige vereniging.

Wat maakt vrijwilliger zijn bij De Warande zo leuk?

Het is een combinatie van passie voor fotografie en het ondersteunen van de hockeyclub met een superleuke groep enthousiaste leden. Ontzettend leuk zijn de wekelijkse verzoeken van hockeyspelers om wedstrijden vast te leggen.

Wat is je mooiste herinnering aan De Warande?

Bijzondere herinneringen zijn toch de supporters langs de lijn. Opa’s en oma’s, mama’s en papa’s die trots hun kleinkinderen aanmoedigen. Het is dan heel mooi om het enthousiasme van de spelers vast te leggen.

Ook erg mooi vind ik dat onze club zich inzet voor het initiatief van KWF-Kankerbestrijding en #tegenKK. Voor deze campagne heb ik foto’s gemaakt en hoop zoveel mogelijk mensen te bereiken en het bewustzijn te vergroten over de impact van schelden met het woord kanker.

Het Braziliaanse hockeyteam fotograferen was ook supergaaf.

Wat zijn je hobby’s/beoefenen je zelf een sport?

Uiteraard fotograferen en hardlopen met onze labrador Buddy.

Je kunt me wakker maken voor..

Het noorderlicht , heb ik nog nooit vast kunnen leggen.

Ik heb een hekel aan...

Ik heb eigenlijk nergens een hekel aan.

Wat doe je in je vrije tijd buiten het vrijwilligerswerk?

Ik werk met veel plezier bij Ko en Flo, daar is de leukste en hipste kinderkleding van Oosterhout te vinden. Daarnaast ben ik veel aan het fotograferen en te vinden op de golfbaan.

Aan wie geef je het stokje door die volgende maand aan het woord komt en waarom?

Ik geef het stokje door aan Laura Vermeulen. Laura is een super goed vormgever, maakt prachtige posters en social media graphics. Ze zorgt voor een herkenbare uitstraling voor de club.

30-4-2024  |  Van het Bestuur
29-4-2024  |  Verenigingsmanager