Bijzondere data en meivakantie en wedstrijdschema
29-3-2024  |
 Het voorjaar is weer begonnen en dus komen ook de nodige feestdagen en vakanties eraan.

Lees daarom snel verder voor de volgende mededelingen:

Pasen:
Op 1e en 2e Paasdag is de club gesloten. Toch trainen? Dan even aanvragen via Maartje

Meivakantie:
Junioren: Van 22 april t/m 5 mei is het voor de meeste jeugd meivakantie. Dit zijn dan ook GEEN reguliere trainingsweken voor de jeugd. Wil jij met jouw team toch trainen? Dat is geen probleem, laat dit vooraf even weten aan Maartje wanneer je er bent.

senioren, jullie trainingen blijven in het schema staan, voor jullie werkt het precies andersom. Train je NIET? Laat dit dan weten aan Maartje.

Pinksteren:
Maandag 20 mei, 2e pinksterdag is de club gesloten. Wens je toch te trainen.. business as usual ;-) Even melden bij Maartje.

Wedstrijdschema en vakanties
Zoals je wellicht in de nieuwsbrief hebt gelezen is het wedstrijdschema van de KNHB "heilig". Er kan niet zomaar geschoven worden met wedstrijden. Hier hangen strikte eisen aan vanuit de KNHB en dient ook door hen goedgekeurd te worden.

Met oog op seizoen 2024-2025 heeft de KNHB al een CONCEPT Speeldagen kalender gepubliceerd. Je kan dus NU al zien welke weekenden er volgend seizoen gespeeld gaat worden. We vragen je daarom ook alvast deze goed door te nemen en rekening te houden m.b.t. het plannen van weekendjes weg.

- Kies het schema jeugd ZN (Zuid-Nederland)

Voor veldaanvragen voor trainingen door de weeks:
Maartje is te bereiken per whatsApp, jouw teammanager heeft haar nummer of per mail [email protected]