Inschrijving online examen spelregelcursus
4-4-2024  |

Op zondag 2 juni 20:00 uur wordt er weer een online-examen van de spelregelcursus clubscheidsrechter afgenomen

Volgens het reglement van de KNHB is het halen van de scheidsrechterkaart verplicht voor alle spelers van 16 jaar en ouder. We accepteren inschrijvingen vanaf 14 jaar.

Ook ouders en begeleiders mogen zich aanmelden.

Iedere speler kan gevraagd worden om wedstrijden te fluiten. Deze verantwoordelijkheid is uiteraard een goede reden om de kaart te halen, maar het goed kennen van de juiste spelregels geeft je sowieso meer spelplezier. Alle reden dus deze spelregelcursus te volgen en de kaart zo snel mogelijk te halen.

Het examen wordt online afgenomen. Dat betekent, dat alle cursisten op een bepaald moment moeten inloggen en via de computer de vragen moeten beantwoorden. Iedereen die zich aangemeld heeft ontvangt kort vóór het examen een mail met daarin een link naar het examen. De uitslag volgt direct na het afsluiten van het examen.

Basis van de cursus is de E-learning module van de KNHB. Aanmelden voor de E-learning is tevens inschrijven voor het examen.
Als je mee wilt doen met de cursus meld je dan aan bij
[email protected]

Het inschrijven voor de E-learning bij de KNHB gebeurt door de arbitragecommissie van MHC De Warande. De arbitragecommissie geeft de inschrijvingen groepsgewijs door aan de KNHB. Binnen enkele dagen ontvang je dan van de KNHB een inloginstructie. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het doorlopen van de E-learning. Controleer zo snel mogelijk na het ontvangen van de instructies ook of het inloggen ook echt lukt.

Een KNHB-code is verplicht. Als ouders of begeleiders de kaart willen halen, maar nog geen KNHB-code hebben dan kunnen ze deze code aanvragen door Naam, adres, telefoon, e-mailadres en geboortedatum te sturen naar: [email protected] o.v.v. KNHB-code voor E-learning.

Alle communicatie mbt. cursus en examen vindt plaats via E-mail. Het voor jou gebruikte e-mailadres is het éérste e-mailadres zoals dat staat in jouw overzicht in LISA.

Daarom dringend verzoek! Controleer vóór je aanmelding of dit e-mailadres nog klopt en pas het indien nodig aan. De log-in staat in rechterbovenhoek van onze website.

Voor aanmelden stuur onderstaande gegevens naar [email protected].
Naam:                    .

KNHB code:             .