De nieuwe wedstrijdshirts en start campagne #Tegen...
27-10-2023  |

Eindelijk, daar zijn ze dan! De nieuwe Reece-wedstrijdshirts die vanaf morgen gedragen worden. Jouw teammanager heeft de shirtjestas al opgehaald dus vanaf morgen speel jij in het nieuwe shirt. Er zijn een aantal spelregels rondom de nieuwe shirts:

• Je zorgt voor je shirt alsof het je belangrijkste sport-shirt is. Dat wil zeggen dat je er goed voor zorgt en dat je er zuinig op bent.
  • Het is het enige shirt dat je nog mag dragen tijdens wedstrijden.
  • Je mag er niet in trainen of dragen in vrije tijd.
  • Zorg dat je het niet kwijt raakt of stuk gaat. Als dit laatste gebeurt en het is jouw schuld, dan zal je een nieuw shirt moeten kopen. Gebeurt het toch, maar kan je er niets aan doen, dan moet je team zorgen voor een nieuw shirt.
  • Stop je met hockey (je verlaat de club), dan lever je het shirt weer in bij je team. Als je het shirt niet meer past, dan kan je het via de club ruilen.
  • Omdat het shirt van de club is mag je het niet bedrukken (senioren uitgezonderd).
  • Met je team maak je afspraken of je iedere week het shirt inlevert (en gezamenlijk wast) of dat je dat zelf doet en aan het einde van het seizoen je shirt afgeeft bij je manager/coach. Let op het wasvoorschrift!
  • Aan het einde van het seizoen lever je in ieder geval je shirt weer in. De kwaliteit wordt dan beoordeeld.
  • Het seizoen daarop krijg je weer een shirt uit de teamtas van je nieuwe team.

We zijn dankbaar voor onze trouwe sponsoren van Oers accountancy & advies, Bluekens Volvo en Forza Fysiotherapie en revalidatie voor hun bijdrage.

Naast onze bekende sponsoren is er een opvallende mouwbadge op het shirt te vinden, #TegenKK. Daarmee laten we zien dat onze club het schelden met kanker niet tolereert.

MHC de Warande gaat de strijd aan tegen schelden met kanker.

Kanker is een ziekte, geen scheldwoord

Van (heel) dichtbij maken we allemaal mee wat de ziekte kanker aanricht. Toch is kanker al jaren één van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Zo ook op de hockeyvelden. En dat terwijl woorden net als een klap in je gezicht, serieus pijn doen.

"Als er dan iemand het woord kanker gebruikt tijdens de wedstrijd voelt dat letterlijk als een klap in je gezicht. In Nederland krijgt 1 op de 3 mensen de diagnose kanker. Daar ga je niet mee schelden.”

Over #TegenKK

#TegenKK is een initiatief van KWF Kankerbestrijding. Met deze actie hopen zij zoveel mogelijk mensen in Nederland te bereiken en het bewustzijn over de impact van schelden met het woord kanker te vergroten. En het schelden met kanker verminderen.

Veel succes en plezier, we rekenen op jouw steun!

3-5-2024  |  Verenigingsmanager
30-4-2024  |  Van het Bestuur