Definitieve aanmelding zaalhockey 2023-2024
13-9-2023  |

Na een overweldigende hoeveelheid positieve reacties kunnen wij concluderen dat er genoeg interesse is in de zaalcompetitie tijdens de winterstop! Erg leuk om te zien dat jullie zo enthousiast zijn!

Daarom volgt nu al de mogelijkheid om je definitief aan te melden voor de zaalcompetitie. Deze competitie start in het weekend van 2 december 2023 en eindigt in het weekend van 4 februari 2024. Trainingen beginnen eerder, nadere informatie volgt. Verder is het goed om te weten:

• De aanmelding betreft een individuele aanmelding.
  • Teams bestaan uit maximaal 12 spelers, waarvan er maximaal 6 in het veld staan.
  • Bij meer aanmeldingen per team zullen spelers uit geroosterd moeten worden voor wedstrijden. Bij minder aanmeldingen per team proberen wij te zoeken naar een alternatief, bijvoorbeeld aansluiting bij een ander team (geen garanties en altijd in overleg).
  • Zaalhockey heeft een eigen contributie (los van veldhockey). De hoogte van deze contributie hangt af van het aantal deelnemers en de kosten van de huur van de zalen. Deze zal eind november worden vastgesteld.

Op 26 september worden wij verzocht de zaalteams bij de bond op te geven. We vragen je daarom om uiterlijk vóór 19 september a.s. dit formulier in te sturen voor je definitieve aanmelding.

Let op, je krijgt geen bevestiging van je aanmelding en gelieve ook via het formulier te reageren i.p.v. via de mail. De managers, trainers/coaches van de teams krijgen een update van de aanmeldingen van het team en ook een nadere toelichting op het verdere proces.

We zien jullie aanmelding graag tegemoet. Alvast bedankt voor je moeite!

Met sportieve groet,

De zaalcommissie: Jacco, Brigitte, Karin, Mia, Alex en Ester