TOPSPORT BENEFIET(S)AVOND voor Fietsmaatjes Ooster...
11-4-2023  |
Woensdag 10 mei 2023 - vanaf 18:00 uur in het clubhuis van MHC De Warande
Met Ties Kruize en Malou Pheninckx
Presentatie door Marieke Smits

WAT
Marieke Smits , politiek verslaggever bij omroep WNL/Op1 en tevens oud hockeyster van MHC De Warande, zal deze avond presenteren. Aan de hand van unieke sportbeelden uit het vermaarde archief van Math Teeuwen zal zij ons meenemen in de inspirerende verhalen van voormalig top hockeyers Ties Kruize en Malou Pheninckx en hun bijzondere families. Hun aangrijpende familie geschiedenissen gaan over top prestaties die niet alleen op het sportveld plaatsvonden.

DOEL
Het doel van de avond is fundraising voor een nieuwe duofiets voor de Stichting Fietsmaatjes Oosterhout, opgericht in 2021. Fietsmaatjes Oosterhout heeft momenteel vier duo-fietsen in gebruik. Die worden intensief gebruikt. Vanwege de grote belangstelling is er dan ook behoefte aan een extra fiets. De opbrengst van de benefiet(s)avond zal volledig worden gebruikt voor een nieuwe fiets. Ondersteuning van dergelijke lokale doelen past binnen de doelstellingen van Rotary.Recent werd St Catharinadal ondersteund middels concerten door Wibi Soerjadi en de vermaarde Franse lunch in de wijngaarden van het kloosterdomein.

18.00 uur - ontvangst
18.30 uur - diner / buffet
19.45 uur - de unieke verhalen van en over Malou Pheninckx en Ties Kruize
21.00 uur - loterij en veiling

RESERVEREN
Kaartjes voor deze avond kun je reserveren opwww.theaterdebussel.nl

DINER AAN TAFEL
Aan een exclusieve tafel voor vier personen kun je genieten van een driegangendiner en onbeperkte drankjes voor in totaal € 375,-.

BUFFET
Je kunt ook een kaartje kopen voor een heerlijk buffet. De prijs daarvan is € 47,50, inclusief twee drankjes. Wil je pas na het eten aanschuiven? Dat kan! Reserveer wel een (gratis) kaartje.

LOTERIJ EN VEILING
Je kunt deze avond lootjes kopen. Daarmee steun je het goede doel én je maakt kans op leuke prijzen. Als klap op de vuurpijl zal er op het einde van de avond een spetterende veiling met exclusieve items worden gehouden.

Fietsmaatjes Oosterhout
Fietsen met mensen die dat niet meer zelfstandig kunnen. Samen met een maatje maken ze heerlijke tochten op een duofiets met elektrische ondersteuning. Samen genieten van gezellig contact, mooie omgeving en gezond in beweging. De opbrengst van de benefiet(s)avond zal volledig gebruikt worden voor een nieuwe fiets.

Rotary Oosterhout
Rotary Club Oosterhout is initiatiefnemer van dit bijzondere benefiet(s) event en wordt hierin gesteund door MHC De Warande. Wilt u een extra bijdrage geven of meer informatie, dan kunt u ons bereiken op 06-51963789.

29-4-2024  |  Verenigingsmanager