Reminder! Interessepeiling zaalhockeyseizoen 2022-...
25-9-2022  |

We zijn nog maar net begonnen met het veldseizoen en de voorbereidingen voor dit zaalseizoen zijn al in volle gang. Voor onze club zijn er nog behoorlijk wat horden te nemen. Zo is de zaalcommissie zeker nog niet op de gewenste sterkte (zie eerdere oproep voor nieuwe commissieleden) en hebben we de gebruikelijke uitdagingen met de beschikbare trainingsfaciliteiten in Oosterhout en omgeving.

Desalniettemin willen we hierbij toch graag de behoefte peilen. Dit ook omdat we a.s. dinsdag al de voorlopige teaminschrijvingen bij de bond moeten indienen. Zoals altijd is dit een individuele behoeftepeiling. We vragen je daarom om vóór deze maandagavond 26 september a.s. 17:00u dit formulier in te sturen. Doe het nu, het kost je minder dan 1 minuut.

Er geldt een aparte contributie voor het zaalhockey. De hoogte van deze contributie hangt af van het aantal deelnemers en de geschatte kosten. Deze zal eind november worden vastgesteld.

We zien jullie antwoorden graag tegemoet.

Met sportieve groet,

Jullie (nog niet complete) zaalcommissie

p.s. dit bericht wordt ook via de app groepen verspreid