Vrijwilliger van de maand: Karin van Zalm
21-2-2022  |

De zaalhockey commissie heeft de afgelopen maanden enorm veel werk verricht om binnen alle maatregelen, versoepelingen en aanscherpingen het zaalhockey mogelijk te maken. Wij zijn enorm blij en dankbaar voor de enorme klus die de commissie heeft geklaard. Zaalhockey commissie BEDANKT!

Deze maand is Karin van Zalm de Vrijwilliger van de maand uit de zaalhockey commissie:

Stel je even kort voor:

Ik ben Karin van Zalm, geboren in Zierikzee en opgegroeid in Burgh Haamstede. Op mijn 27e verhuisd naar Oosterhout. Ik heb twee dochters Merel en Cleo en één zoon Bart.

Wat is je rol als vrijwilliger bij de Warande en waarom doe je vrijwilligerswerk:

Samen met Jacco, Ronald, Jules, Ester en Brigitte vormen wij de Zaalhockeycommissie. Mijn taak binnen de commissie is veelal het plannen van de trainingen en beantwoorden van de diverse mailtjes over de trainingstijden cq locaties. Ik ben destijds gevraagd door Susan Bruil om deze taak te gaan doen, toentertijd samen met Marco Joosen die mij nog steeds helpt als ik vragen heb! Ik hoop dat we volgend zaalseizoen een volwaardig zaalseizoen kunnen draaien.

Wat maakt vrijwilliger zijn bij De Warande zo leuk?

Hoe leuk is het om je kind fijn te zien sporten bij de club. Zonder vrijwilligers is dit niet mogelijk.

Wat is je mooiste herinnering aan de Warande:

Een herinnering kan ik zo niet opnoemen het zijn er wel meerdere. Een kind wat een mooi doelpunt scoort of juist een mooie redding maakt in het doel.

Wat zijn je hobby’s/beoefenen je zelf een sport:

Sinds mijn 5e levensjaar rijd ik paard (natuurlijk begonnen bij de pony’s) zowel dressuur als springen, op dit moment rijd ik alleen nog recreatief over strand of door het bos. Daarnaast maak ik graag wandelingen over het strand.

Je kunt mij wakker maken voor:

Eigenlijk helemaal niets je kunt mij beter laten slapen. Maak je me toch wakker zorg dat je een grote zak gele MenMs bij hebt.

Ik heb een hekel aan…:

Mensen die onsportief langs de lijn staan te schreeuwen.

Wat doe je in je vrije tijd buiten het vrijwilligerswerk?

Ik ga graag hockey kijken bij de meiden en ook langs het voetbalveld kun je mij vinden om een wedstrijd te volgen van mijn zoon. Daarnaast ga ik graag naar de bioscoop of gewoon gezellig op stap.

Aan wie geef je het stokje door die volgende maand aan het woord komt en waarom?

Ik geef het stokje door aan Brigit van de Kuil. We hebben samen diverse planningen gemaakt voor de zaalhockey. Maar ik weet dat ze veel meer doet binnen de club, oa zit ze bij de kluscommissie.