Een bijzondere middag - afscheid Peter de Leuw / K...
2-6-2019  |
Op zondag 2 juni speelden Dames1 en Heren1 de laatste wedstrijden van het seizoen. De dames hebben hard gevochten en een super prestatie geleverd. Ook de heren lieten een mooi visitekaartje achter. Het seizoen loopt bijna ten einde en het is ook tijd om afscheid te nemen. We deden dat op zondagmiddag onder een mooi zonnetje en met een drankje.

Ik ben trots op wat we de afgelopen jaren en periode hebben bereikt. We spelen al jaren structureel op hoog niveau, we hebben een prachtig nieuw clubhuis, we hebben een professioneel nieuw waterveld en er zijn enkele enthousiaste kandidaten voor het nieuwe bestuur. We staan er als club goed voor. Zo goed zelfs dat we met de nieuwe begroting een het eind van volgend seizoen alweer financieel gezond zijn. Ik heb er vertrouwen in dat de club een mooie toekomst tegemoet gaat.

Terugkijkend zijn er vele mooie herinneringen en mooie mensen. Van een paar van die mensen met clubhart nemen we vandaag afscheid: Peter de Leuw, Ko  Willemen en Raphael Korse. Ko, de keeper, die vele ballen uit het goal hield. Mister Warande Rafael die velen inspireerde en meenam in de familieclub die als thuis voelde. En Peter de Leuw, die de Warande sportief naar een hoger niveau (eerst klasse) tilde en van een groep enthousiaste spelers een sportief en krachtig heren 1 wist te maken.

Namens het gehele bestuur en alle leden, dank voor jullie inzet en enorm veel succes met alles wat jullie nu gaan doen!

Richard van Dijck
Voorzitter MHC De Warande