Herinnering: inplannen bardienst
19-2-2020  |

Graag jezelf inplannen voor de verplichte, maar gezellige bar/keukendiensten. Tot 1 maart kun je dit zelf doen, daarna doen de barplanners dit voor je.

Deze lente zijn er 2 veranderingen om het makkelijker te maken:

•  De bardiensten zijn max 3 of 3,5 uur (ipv 4 of 4,5 uur);
  • Inplannen van de bardiensten kan nu via de Warande App. Onder het kopje Meer … (rechts onder) ->Plan uw dienst. Kost je een paar minuten maar!

Voor ieder kind/lid bij de Warande plan je een bardienst in per competitie. Dus nu opnieuw voor tijdens de lentecompetitie. Inplannen doe je op naam van elk kind/lid afzonderlijk, ieder met eigen lidnummer en wachtwoord (zie uitgebreide uitleg in de verstuurde mailing).

Kun je onverhoopt niet komen naar je ingeplande bardienst, dan dien je zelf voor vervangen te zorgen. Dit kan iedereen zijn vanaf 16 jaar en ouder.

Leden, die al een vrijwilligersactiviteit doen, hoeven zich niet op te geven (rijden, fruitbeurt en fluiten van Jongste Jeugd wedstrijden tellen hierbij niet mee).

Alvast bedankt!

Groeten van de barplanners Margretha Geleijns en Susan Bruil