Uitgifte cornermaskers
13-8-2019  |

Beste trainers en coaches,

Veel teams gaan de komende weken beginnen met de voorbereiding van de compeititie die start op 7 september.

De cornermaskers voor komend seizoen kunnen worden opgehaald in het clubhuis tijdens de keepersmaterialen uitgifte op 20 en 21 augustus tussen 20:00 en 21:00.

Houd er rekening mee dat er voor de maskers een borg gevraagd zal worden van €30 per stuk. Bij inlevering van het masker wordt de borg teruggegeven. Ook wanneer een masker kapot gaat krijg je een nieuwe retour; enkel bij verlies wordt de borg ingehouden. Deze borg kan voldaan worden bij de bar middels een pin-betaling.

De meeste teams gebruiken 2 cornermaskers (lijnstop en 1ste uitloop) mocht je meer maskers willen hebben voor je team horen we dit graag aangezien de voorraad beperkt is en we alle teams willen voorzien.

Mocht je al maskers nodig hebben voor de uitgiftedatum dan kan dit via onze verenigingsmanager Jacqueline. Graag even een mail naar Jacqueline sturen ([email protected]) om af te stemmen wanneer zij aanwezig is op de club om cornermaskers op te halen en de borg te betalen.

Voor vragen omtrent cornermaskers graag een mail sturen naar:

Met vriendelijke groet,

Keepersmaterialen MHC de Warande