Hockey, iets voor jou? Kom gratis proberen bij MHC...
1-6-2018  |
Hockey, iets voor jou? Kom gratis proberen bij MHC De Warande!

We hebben voor komend seizoen extra ruimte voor jongens in de 6-tallen en 8-tallen teams. Ben je een jongen die 9 of 10 jaar worden tussen 1 oktober 2018 en 30 september 2019? Vind jij het leuk om samen met vrienden te bewegen? Een stoere teamsport te doen? Dan is hockey iets voor jou!

Je kunt het beste testen of hockey echt iets voor jou is, door het gewoon te proberen. Daarom bieden wij je de mogelijkheid om drie keer gratis mee te trainen. Je hebt alleen sportkleding, een bitje en scheenbeschermers nodig, een stick kun je bij ons lenen. Meld je aan en ontdek zelf hoe leuk hockey is!

De trainingen worden gegeven door de trainer van Dames 1 op vrijdagmiddag 25 mei en 1 en 15 juni van 17.00 - 18.00 uur op het A-veld achter ons net gerenoveerde clubhuis aan de Warandelaan.
Je ouders kunnen naar jullie komen kijken en krijgen onder het genot van een kop koffie of drankje meer informatie over de vereniging.

Klinkt dit goed? Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin je naam, geboortedatum en de dagen dat je mee wil trainen als je niet alle dagen kunt (Je mag met alledrie de trainingen mee doen!).

NB: Behoor je niet tot de doelgroep hierboven, maar lijkt hockey je een leuke sport, neem dan ook gerust contact op, want ook dan kun je drie keer gratis meetrainen om te kijken of hockey echt iets voor jou is. We vullen dit dan in onderling overleg in.

Sportieve groeten,
Namens de jongste Jeugd commissie,