Nieuw: Sport BSO KIK bij MHC DE WARANDE…
11-7-2017  |
Vanaf het nieuwe schooljaar gaat KIK Kinderopvang gebruik maken van het sportcomplex bij MHC de Warande.

Na schooltijd halen de sportmedewerkers van KIK de kinderen op bij hun basisschool en laten ze door het jaar heen kennis maken met diverse sporten van honkbal, bootcamp of bijvoorbeeld rugby. Ook biedt KIK in de schoolvakanties sportclinics aan zodat kinderen kunnen ontdekken waarin ze goed zijn. In de wintermaanden kunnen de kinderen zich uitleven door het doen van diverse binnensporten in de gymzaal.

Naast het wisselende sportprogramma zijn de medewerkers van KIK ook altijd op zoek naar nieuwe ideeën, zodat de kinderen tijdens het sporten verrassende spelelementen kunnen uitproberen. Kortom: bij KIK kan het allemaal!

KIK sport kinderopvang is de sportieve uitdaging voor kinderen van 0 t/m 12 jaar met als doel dat kinderen plezier beleven door op een gezonde en gezellige manier inbeweging te zijn.

KIK werkt met professioneel opgeleide sportcoaches die geselecteerd worden aan de hand van hun scholing en hun pedagogische vaardigheden. De coaches zorgen voor een gestructureerd kindgericht sportprogramma waarbij zij de grenzen bewaken, maar wel elk kind de ruimte geven.

Bij aanmelding v.a. het nieuwe schooljaar en het aangaan van een jaarcontract naschoolse opvang is de eerste maand gratis !!!

Enthousiast? Meld je aan bij [email protected]

www.kik-kinderopvang.nl

En vind ons leuk op: www.facebook.com/KIK-kinderopvang

Bijlage: 03817017_Kik_Advertentie_zonder rand.jpg