Vrijwilliger van de maand: Lisa Beskers
14-9-2023  |

Deze maand is Lisa Beskers gekozen als vrijwilliger van de maand! Lisa heeft zich de afgelopen jaren ingezet als lijncoördinator bij Warande en is daarmee een onschatbare kracht voor onze vereniging. Haar toewijding en inzet zijn duidelijk merkbaar en worden zeer gewaardeerd! Mede dankzij Lisa zijn alle meisjesteams weer met zorg samengesteld en gaan we een mooi hockeyseizoen tegemoet. Dank je wel Lisa!

Hieronder lees je het interview:

Stel je even kort voor:

Mijn naam is Lisa Beskers. Ik ben getrouwd en heb 3 dochters die hockeyen bij de Warande. Ik werk bij het UWV en woon in Oosterhout.

Wat is je rol als vrijwilliger bij De Warande en waarom doe je vrijwilligerswerk?

Ik ben momenteel lijn-coördinator bij de gehele meisjes-lijn, dit doe ik al flink wat jaren. Daarnaast ben ik betrokken bij de sociale media van de vereniging en ben manager van team MO 18-2.

Ik draai al enige tijd mee als vrijwilliger en ben in het verleden al betrokken geweest bij de Grote Clubactie en de infotafel.

Omdat onze dochters gingen hockeyen, ben ik betrokken geraakt bij de club. Ik vind dat je dan ook je steentje moet bijdragen.

Wat maakt vrijwilliger zijn bij De Warande zo leuk?

Als vrijwilliger heb je veel contacten met andere leden.

Het is fijn om voor anderen iets te kunnen betekenen en hierdoor ontstaan vriendschappen.

En dan vergeet ik nog te benoemen dat het een gezellige club is.

Wat is je mooiste herinnering aan De Warande?

Mijn mooiste herinnering vond ik de kampioenschappen van onze dochters, gesprekken in het clubhuis, wedstrijden kijken en de grote opkomst op onze ledenvergadering😉.

Wat zijn je hobby’s/beoefenen je zelf een sport?

Ik heb altijd al teamsport gedaan. In het verleden veel gehandbald en momenteel doe ik veel aan aquasport. Daarnaast hou ik mij bezig met vrienden en bezoek aan musea.

Je kunt me wakker maken voor..

Ik ben een groot liefhebber van zuurkool en een bezoek aan een concert.

Ik heb een hekel aan...

Ik heb een hekel aan mensen die veel klagen maar zelf niet betrokken zijn. Vele handen maken licht werk.

Wat doe je in je vrije tijd buiten het vrijwilligerswerk?

Ik zorg in mijn vrije tijd voor mijn gehandicapte zus en zorg dat ons gezin blijft draaien.

Aan wie geef je het stokje door die volgende maand aan het woord komt en waarom?

Ik geef het stokje over aan Monique Went, zij zit al jaren aan de info-tafel en draagt zorg voor de kleding van onze vereniging.

30-4-2024  |  Van het Bestuur
29-4-2024  |  Verenigingsmanager