Afscheid van voorzitter Marcel Stiefelhagen
31-5-2024  |
Na ruim 5 seizoenen als voorzitter actief te zijn geweest heeft Marcel Stiefelhagen het stokje, tijdens de ALV van 29 mei, overgedragen aan Milou van Ast.

Marcel is in april 2019 begonnen met een nieuw bestuur, een nieuwe visie en bovenal nieuwe frisse energie. Nog geen jaar later kwam corona om de hoek kijken. Het voelt alweer als een vorig leven maar samen met zijn vrouw Esther werd er alles in het werk gesteld om de vereniging draaiende te houden binnen de kaders.
Ook raakte Marcel betrokken bij het cluster Warande, waarbij de sportverenigingen rondom de Warandelaan zich zo veel mogelijk proberen te verbinden en verenigingen. Naast het voorzitterschap is Marcel in nog veel meer rollen actief. Actief als CS+ scheidsrechter en heeft hij vele uren op het hockeyveld gestaan om wedstrijden goed te begeleiden.

Een echte "hands-on" mentaliteit is wat Marcel op zijn lijf geschreven staat. Naast zijn officiele functie als voorzitter en CS+'er zal je hem met regelmaat achter de bar of keuken hebben gespot. Of met de nodig boor en schroefmachines in de weer om het e.e.a. te verbouwen en mooi te maken. Voor Marcel was niets te gek.

En kijk waar het ons mooie clubje heeft gebracht!

Daarom klappen we zondag 2 juni niet alleen voor onze kampioenen en promovendus maar ook voor de enorm grote inzet die Marcel de afgelopen jaren heeft getoond. Kom daarom om 17:00 gezamenlijk (of persoonlijk) Marcel te bedanken voor zijn werk en inzet voor onze vereniging

#SamenWarande

4-10-2024  |  Vrijwilligers