Vliegende start van de Grote Club Actie (GCA)!!
24-9-2024  |
WAUW! Wat zijn we hard uit de startblokken geschoten! Er zijn al meer dan 1300 loten verkocht.

De verkoop van loten gaat dus als een trein en we zijn pas net begonnen.

Wat is de Grote Club Actie?

De Grote Clubactie start op zaterdag 21 september. Vanaf deze dag steun je weer verenigingen in de buurt door loten te kopen. Daarmee help je ze om hun spaardoelen te behalen én maak je zelf kans op leuke prijzen. Van ieder verkocht lot gaat 80% rechtstreeks naar de verenigingen toe. De trekking is op dinsdag 19 november en vanaf woensdag 20 november check je hier jouw loten.

Met dank aan een groot aantal prijzenpartners is er weer een uniek prijzenpakket samengesteld. Het pakket bestaat uit 550.000 prijzen met een totale waarde van ruim 4 miljoen euro. De winkans is 1 op 9.

Onze O9-O10 en O12 teams zijn momenteel druk met de verkoop van loten voor de grote clubactie. 80% van de verkoop komt bij onze vereniging terecht. Deze extra gelden zijn belangrijk om nieuwe dingen aan te schaffen en extra activiteiten te kunnen organiseren.

Ik heb nog niemand aan de deur gehad voor MHC de Warande maar wil wel graag een lootje kopen, wat nu?
Heb jij niemand in jouw buurt wonen die lootjes verkoopt namens onze club, dan kan je middels DEZE LINK of QR code als nog een lot kopen en de club een warm hart toedragen. Ook is het mogelijk een superlot te kopen!

Wat is een superlot?
Met een superlot koop je in 1 klap 50 loten van 3 euro ter waarde van 150 euro waarbij er maar liefst 120 euro naar de vereniging gaat. Klik hier voor meer informatie.

Wij wensen alle verkopers nog heel veel succes de komende tijd!!

Samen Warande!

4-10-2024  |  Vrijwilligers