24-8-2024  |

Beste Warande-lid,

Je loopt op een wedstrijddag over onze club en ziet "vijftig tinten groen.” Van shorts tot rokjes, de groentinten variëren enorm. Dit willen we graag veranderen.

We hebben besloten om terug te keren naar de originele groene Warande kleur voor onze broeken en rokjes. Dit doen we om twee redenen. Ten eerste, de huidige kleur vervaagt snel waardoor we allerlei verschillende kleuren groen zien. Ten tweede, de de huidige kleur is uniek voor onze club, gevolg hiervan is dat de broekjes en rokjes duurder zijn voor onze leden dan de standaard kleur.

Gelukkig heeft Reece nu twee nieuwe modellen geïntroduceerd die perfect passen bij onze club. De overstap naar de nieuwe kleur komt dus op het juiste moment.

Natuurlijk snappen wij dat je niet gelijk een nieuwe broek of rokje aanschaf door dit besluit. We geven onszelf twee seizoenen de tijd om deze verandering door te voeren. In die tijd zul je vast een moment vinden om je tenue te vernieuwen. Bij nieuwe aanschaf is het dus de bedoeling dat je kiest voor de standaard donkere kleur groen.

Weet ook dat nu onze Clublogin bij Reece werkt. Ga naar onze website of klik hier op: https://clubs.reeceaustralia.com/nl/mhc-de-warande .

16-9-2024  |  Verenigingsmanager
16-9-2024  |  Hockey - Fun