Belangrijke informatie voorbereiding nieuw seizoen
7-5-2021  |

Vandaag hebben alle leden een mail ontvangen van de Technische Commissie met daarin belangrijke informatie over de voorbereiding voor het nieuwe seizoen.

Allereerst een oproep aan trainers: wil jij volgend seizoen trainer worden of blijven? Houd jij ervan om je hockeyvaardigheden over te brengen aan anderen? Wij zijn op zoek naar enthousiaste trainers. Voor onze breedteteams en Jongste Jeugd teams. Dus meld je alvast aan via het mailadres [email protected] met je naam, telefoonnummer, mailadres en eventueel jouw voorkeursteam. Wij zorgen voor een goede begeleiding en er zal zeker weer een aantal KNHB avonden georganiseerd worden met een heus trainersdiploma voor de deelnemers.

Meer informatie over de vergoedingen en alle ins en outs volgt in juni.

Planning tot de zomervakantie:

Alle teams kunnen doortrainen en wedstrijden spelen tot en met het weekend van 29 en 30 mei. Daarna starten de selectie-trainingen in week 22 en 23. In week 22 en week 23 kunnen alle teams op verzoek trainen op zaterdag en zondag en hiervoor een veld aanvragen bij [email protected].

De planning na 29/30 mei tot aan de zomervakantie is dus als volgt:

• Week 22 (31 mei tot 4 juni): Open-breedteselectie-trainingen voor C t/m A jeugd, data en tijden volgen binnenkort. Alle teams vrij i.v.m. de bezetting van de velden.
  • Zaterdagochtend 5 juni: 7x7 toernooi voor 8tallen en 1ste-jaars D spelers
  • Week 23 (7 juni tot 11 juni): Prestatieselectie-trainingen voor C t/m A jeugd, data en tijden volgen binnenkort. Alle teams vrij i.v.m. de bezetting van de velden.
  • Week 24 (14 juni tot 18 juni): alle teams die willen, kunnen trainen en hiervoor een veld aanvragen bij de verenigingsmanager.
  • Zaterdag 19 juni: de definitieve teamindelingen worden gepubliceerd in LISA
  • Week 25 t/m 27 (21 juni tot 9 juli): Teams kunnen op eigen initiatief trainen in de nieuwe samenstelling. Er zal naar verwachting aan de meeste teams nog geen trainer gekoppeld zijn.

Vanaf zaterdag 10 juli is de club gesloten en gaan we genieten van de zomer!

Meer informatie is te vinden in het e-mail bericht dat aan alle leden is gestuurd.