Aankondiging ALV woensdag 26 mei
22-4-2021  |

Op woensdagavond 26 mei as. wordt er om 20.00 uur een digitale Algemene Ledenvergadering gehouden. Alle (ouders van) leden zijn van harte welkom hieraan deel te nemen!

Uiterlijk 1 week voor de ALV ontvangen alle (ouders van) leden per mail de uitnodiging, de agenda en eventuele stukken van de vergadering.

Om te zorgen voor een soepel verloop van de digitale ALV, kunnen vragen over de vergaderstukken vooraf aan het bestuur worden gesteld. Deze vragen, inclusief de antwoorden, worden vooraf aan de ALV naar iedereen toegestuurd per mail. In deze mail ontvang je tevens de link waarmee je kan deelnemen aan de digitale vergadering.

Tijdens de ALV worden de agendapunten besproken en ook mogelijk de reeds gestelde vragen die extra toelichting nodig hebben. Eventuele stemming over de onderwerpen vindt tijdens de ALV plaats via google Forms (link wordt gedeeld tijdens de vergadering in de live chat). Uiteraard is er ook tijdens de ALV ruimte om vragen te stellen.

We streven naar om een digitale bijeenkomst van maximaal 1,5 uur.

Vragen over deze procedure kunnen gestuurd worden naar [email protected].

Sportieve groet,

Het bestuur: Marcel Stiefelhagen, Bernard Witte, Jacco Mulders, Albert Geleijns, Daan Kerklaan, Esther Stiefelhagen, Marie-Paul Gimbrere en Susan Bruil en verenigingsmanager: Maartje Enthoven