We zijn op zoek naar jou
25-5-2020  |

Allereerst, enorme dank aan alle vrijwilligers die dit bijzondere seizoen 2019-2020 mogelijk hebben gemaakt!!

Zonder nog precies te weten hoe we het volgende hockeyseizoen opstarten, één ding is zeker: daar hebben we nieuwe vrijwilligers voor nodig.

De Technische Commissie is nog steeds hard op zoek naar:

• Lijn-coördinator Senioren Dames en Heren: aanspreekpunt zijn en samenwerken met de aanvoerders en lijncoördinator A-jeugd om teams te vormen;
  • Zaalhockey-commissieleden: wie helpt mee een mooi zaalseizoen weer mogelijk te maken? Denk aan zalen huren, zaalteams aanmelden, trainingsschema’s enz.

We zoeken vrijwilligers voor nieuwe en bestaande commissies:

• De Wervingscommissie: organiseren van wervingsactiviteiten. Draag jij bij aan de aanwas van nieuwe leden?
  • De Activiteitencommissie: wie regelt extra evenementen naast hockey voor de (Jongste) Jeugd in samenwerking met de verenigingsmanager? Kerstlunch, bioscoopmiddag, sponsorloop, glow in de the dark event of een feest?
  • Twee nieuwe commissieleden voor de Grote Clubactie. Je draait mee met 2 zeer ervaren vrijwilligers. Zorgen voor een mooie opbrengst voor de clubkas!
  • Nieuwe barhoofden kunnen we altijd goed gebruiken. Een paar middagen of ochtenden ben jij de verantwoordelijke achter de bar en het aanspreekpunt samen met de dames van de infotafel.

Alleen samen kunnen we er voor zorgen dat we de Warande een mooie familieclub is en blijft, waar iedereen kan genieten van hockey en Brabantse gezelligheid. Dus meld je aan!

Voor alle ideeën, vragen en informatie over deze vacatures, mail naar [email protected] of bel 06-220.38457.