Inschrijven spelregelcursus clubscheidsrechter
21-10-2019  |

Ook dit seizoen worden er door de arbitragecommissie spelregelcursussen georganiseerd voor het behalen van de clubscheidsrechterkaart. Iedere speler vanaf de B-jeugd, kan aangewezen worden om wedstrijden te fluiten. Deze verantwoordelijkheid is uiteraard een goede reden om de kaart te halen, maar het goed kennen van de juiste spelregels geeft je sowieso meer spelplezier. Alle reden dus deze spelregelcursus te volgen en de kaart zo snel mogelijk te halen.

Basis van de cursus is de e-learningmodule van de KNHB. De drie cursusavonden en het proefexamen zijn aanvullend op de E-learning. De cursus is bedoeld voor B-jeugd en ouder. Ook ouders en begeleiders die meer willen weten van de spelregels en examen willen doen, zijn welkom.

Meld je op tijd aan, het maximum aantal deelnemers per cursusavond bedraagt 15.

Aanmelden voor de cursus doe je bij [email protected], onder vermelding van:

Cursus:. maandag of woensdag                                                                        (Geef keuze op)

Naam:

KNHB code:

Team:

Najaar

Cursus A

Najaar

Cursus B

Ma 4 nov 2019

Wo 6 nov 2019

Ma 11 nov 2019

Wo 13 nov 2019

Ma 25 nov 2019

Wo 27 nov 2019

Ma 2 dec

proefexamen

Wo 4 dec 2019

proefexamen

Examen op woensdag 11 dec 2019 voor beide cursussen

Cursustijd: 19:00 – 20:30 uur.

Plaats : Teamruimte in clubhuis

Namens de arbitragecommissie