Gezellige seizoensopening op de club zondag 25 aug...
7-8-2019  |

Na een zomerstop van enkele weken, is de start van het nieuwe hockeyseizoen weer in zicht! De voorbereiding door veel vrijwilligers is al in volle gang: het plaatsen van trainers/coaches en managers, oefenwedstrijden organiseren, trainingsschema’s maken, voorbereidingen treffen voor bardiensten, het organiseren van informatie-avonden, enzovoort.

Zondag 25 augustus willen we samen met de leden het seizoen openen. Dames 1 (10:00 uur) en Heren 1 (14:45 uur) spelen allebei een oefenwedstrijd thuis.

Na de wedstrijd van Dames 1, tussen 13:00 en 14:00 uur, daagt het nieuwe Dames 1 alle jeugdleden uit voor een wedstrijd/spel op veld A. Kunnen de jeugdleden samen Dames 1 aan?

Tussen 11:00 en 13:00 uur is ook de Warande 2de handswinkel open. Is je dochter uit haar hockeyrokje gegroeid? Voor een prikkie koop je daar een maatje groter. En je vindt daar een extra paar trainingssokken. Heb je zelf nog herbruikbare hockey- of sportartikelen? Lever het bij ons in en maak er een ander blij mee.

Uiteraard is er ook een kort woordje van de voorzitter en we zullen afscheid nemen van onze verenigingsmanager Jacqueline van den Dungen die 8 jaar lang met veel passie heeft gewerkt voor onze club.

Mooie gelegenheid dus om met je nieuwe team en ouders naar de club te komen en kennis te maken met elkaar. Voor deze speciale gelegenheid, mogen alle teams hun eigen hapjes meenemen naar de club. Voor drankjes kun je aan de bar terecht. Wij zorgen voor een gezellig muziekje erbij.

Zien we jullie dan? Wij kijken er al naar uit!

Hartelijke groet,

Marcel Stiefelhagen, Jacco Mulders, Jasper Aalbers, Marie-Paule Gimbrere, Frank Broers, Bernard Witte, Albert Geleijns en Susan Bruil

Bestuur van MHC de Warande