"Ik hou van hockey" toernooi gaat helaas niet door...
24-6-2019  |
Beste hockey(st)ers en begeleiding,

De stormbaan stond klaar, alle vrijwilligers paraat om samen met jullie een geweldige "Ik hou van hockey” dag te maken.

Helaas gooit de eikenprocessierups roet in het eten. De bomen op ons complex zitten inmiddels vol met deze rupsen. De afgelopen tijd hebben we geprobeerd in samenwerking met de gemeente deze rups te bestrijden en maatregelen te nemen om overlast zoveel mogelijk te beperken. Dit lukte naar ons inziens goed omdat we nauwelijks meldingen kregen. Ondanks de maatregelen, het afzetten van besmette gebieden en communicatie over de rups hebben wij na onze jongste jeugd slotdag, afgelopen weekend, meerdere meldingen gekregen van kinderen die onder de jeukende uitslag zitten. Omdat dat het hockey plezier zeker niet ten goede komt hebben wij besloten het "Ik hou van hockey” toernooi af te gelasten.

Wij als organisatie en het bestuur van MHC de Warande vinden dit enorm jammer, juist omdat we ook dit jaar weer een vol toernooi hadden met vele enthousiaste sponsors.

We willen deze sponsors enorm bedanken voor hun betrokkenheid bij onze vereniging. Dankjewel Jumbo, Ko&Flo kinderkleding, Sport 2000 en Bakkerij de Jong.

Wij hopen op jullie begrip! De inschrijfgelden zullen we deze week naar jullie terugstortten.

Wij zien jullie 6- en 8-tal teams graag volgend jaar terug voor een nieuw sportief "Ik hou van hockey” toernooi.

Met vriendelijke groet,

Organisatie "Ik hou van hockey” toernooi