Even voorstellen: Gastvrouwen commissie MHC De War...
8-11-2018  |
Aan het begin van het seizoen maakten ze al kennis met nieuwe leden: de gastvrouwencommissie van MHC De Warande: Marie-Paule Gimbrère, Marinka Bronne, Marijke van Riel en Margot Coppus.

Deze dames organiseren in samenwerking met de infotafel, de ledenadministratie en het bestuurslid PR & Communicatie, bijeenkomsten voor nieuwe leden. Ze heten nieuwe leden welkom en maken ze graag wegwijs op onze mooie club en binnen de organisatie.

De dames zijn regelmatig op zaterdagen tijdens het seizoen op de club aanwezig. Als ze zelf de vraag niet kunnen beantwoorden, sturen ze de vraag naar de juiste persoon. Uiteraard zijn ze er ook om dit soort vragen van (ouders van) bestaande leden te beantwoorden!

Andere zaken die de dames (gaan) oppakken zijn bijvoorbeeld het promoten van vrijwilligerswerk, hulp bij werving van nieuwe leden, aanwezigheid bij jeugdtoernooien en het vinden van een oplossing voor alle gevonden voorwerpen op de club.

Het je een vraag of wil je meehelpen? De commissie is het best bereikbaar via e-mail: [email protected].

Graag tot ziens op de club!

Marie-Paule Gimbrère, Marinka Bronne, Marijke van Riel, Margot Coppus en Ellen Ehmen

16-2-2024  |  Verenigingsmanager
10-11-2023  |  Vrijwilligers