Nieuwe seizoen; nieuwe vrijwilligers gezocht!
25-9-2018  |
Alle teams zijn weer begonnen met hockeyen, zo ook alle vrijwilligers om dit mogelijk te maken. Grote dank daarvoor!

Om het seizoen goed draaiend te houden, zoekt de vereniging volgende belangrijke vrijwilligers:

- Contributie-inner:
het innen van het contributie van alle leden. In tweetal mogelijk en vanuit thuis te doen. Zeer urgent!! Je wordt goed ingewerkt. Altijd in samenwerking met penningmeester en ledenadministratie.

- Sponsor commissie: account wervers/managers. Ook zoeken we ambassadeurs voor de Business Club en Club van 100.

- Twee leden voor de zaalhockeycommissie: aanpakkers die communiceren met de zaalteams, zalen huren en trainingen plannen. Zonder commissie geen zaalhockey!

- Barplanner: aanmaken van de bardiensten in het systeem, communicatie naar leden over zelf indelen/toewijzen van bardiensten Je wordt ingewerkt, veel contact met de gezellige barhoofdenpoule en de verenigingsmanager. In tweetal mogelijk en vanuit thuis te doen.

- Vaste keukenhulp op zaterdag; tijdens de competitiedagen van 10-16 uur (betaald overigens)

Zet je in voor MHC de Warande, samen maken er iets moois van!

Voor alle vragen en informatie over deze vacatures, mail naar [email protected] of bel 06-220.38.457.

Groet,
Namens alle vrijwilligers