VRIJWILLIGERS GEZOCHT komend seizoen
14-8-2018  |

Een oproep voor hulp voor het komende seizoen!

We zijn voor komend seizoen op zoek naar de volgende belangrijke vrijwilligers:

Contributie-inner: het innen van alle contributie van de leden van de vereniging. Vanuit thuis te doen op momenten dat het je goed uitkomt. Je wordt ingewerkt en werkt samen met de penningmeester en de ledenadministratie, nooit alleen!

Barplanner: aanmaken van de bardiensten in systeem, communicatie naar leden over zichzelf indelen en toewijzen van bardiensten die nog open zijn. Alleen tijdens de veldcompetitie. Je wordt ingewerkt, veel contact met de gezellige barhoofdenpoule en de verenigingsmanager.

Barhoofd: wie wil een paar keer per seizoen een ochtend of middag eindverantwoordelijke zijn voor de horeca en het complex in het weekend?

Eerste 2 functies makkelijk te verdelen over een "duo-koppel”, nog gezellig ook!

HELP JIJ MEE? Zet je in komend seizoen voor MHC de Warande. Zo zorgen we samen dat de club blijft draaien.

Voor alle vragen en informatie, mail naar [email protected] of bel 06-22 03 84 57.

Sportieve groet, namens alle vrijwilligers

Susan Bruil /MHC de Warande