Inleveren trainingsmaterialen
11-6-2018  |

Beste trainers en coaches,

Het einde van het seizoen nadert al snel en de trainingsmaterialen (tassen met ballen, hesjes, pylonen en coachtasjes) moeten worden ingeleverd. Voor de materialencommissies is dit altijd een drukke periode, daarom graag jullie medewerking voor een snelle seizoensovergang.

Alle kluissleutels van alle teams moeten door iedereen ingeleverd worden (ook al train je volgende seizoen door!). De kluisjes zijn team-gebonden.

UITZONDERING: de prestatieteams die nog doortrainen. Laat het ons weten, ook als je je sleutels doorgeeft aan een eventuele opvolger.

Kluissleutel of trainingstas inleveren op ons privéadres:

Beethovenlaan 34 in Oosterhout.

De sleutel(s) in een envelop in de brievenbus doen met je naam en team erop. Graag de sleutels vόόr vrijdag 22 juni inleveren.

Kom je een tas brengen, dan graag even van tevoren bellen/appen: 06 - 220.38.457

Graag de materialen netjes achterlaten in je kluisje:

• Trainerstas omkeren en goed uitschudden

• Hesjes gewassen terug stoppen

• Overige materialen schoon erbij doen

• Coach tasjes mag je ook in het kluisje leggen

• Trainersmaterialen in kluisje stoppen en afsluiten

• Privéspullen niet in de kluisjes laten zitten.

Overige zaken:

• Als trainingsmaterialen langer beschikbaar moeten blijven na 22 juni graag per mail melden
  • De spullen worden in de week voordat de trainingen beginnen weer uitgeleverd
  • Als trainingsmaterialen na zomervakantie eerder beschikbaar moeten zijn dat per mail aanvragen
  • Als je deze mail krijgt, maar de trainingen niet meer geeft en de materialen/sleutel aan een ander hebt overgedragen, dit graag per mail melden.

Wij hopen op een goede samenwerking!

Groeten,

Susan en Martin Bruil