NIEUW: KIK Sport BSO bij MHC De Warande
13-4-2018  |

Dinsdag 13 maart j.l. is met KIK Kinderopvang en MHC De Warande een contract afgesloten voor het gebruik van één van de velden voor sport activiteiten.  Op de foto zie je van links naar rechts: Kay de Jong (sportcoach KIK), Wim van Hagen (coöperatie De Warande), en de dames Kitty Düking en Lotti van der Wouden (beiden van KIK).

Na schooltijd lekker buiten bewegen, ontdekken waar je goed in bent, veel lachen en energie op doen. Dat is waar de sport BSO van KIK Kinderopvang voor staat. De sportmedewerkers van KIK nemen je na schooltijd mee (basisscholen: Menorah, De Beiaard, Obs de Kameleon) in onze gave Stint naar de velden van Hockeyvereniging MHC De Warande, want dit is de locatie voor stoere jongens en meiden die het liefst de hele dag buitenspelen. Bij De Warande is er heel veel ruimte en vrijheid om te sporten en te spelen. KIK maakt gebruik van de accommodatie en de velden.

KIK werkt met professioneel opgeleide sportcoaches die geselecteerd worden aan de hand van hun scholing en hun pedagogische vaardigheden. Deze coaches zorgen elke periode voor een gestructureerd kindgericht, gevarieerd sportprogramma waarbij zij de grenzen bewaken, maar wel elk kind de ruimte te geven. Ze ontdekken waar ze goed in zijn en waar ze zichzelf nog in willen ontwikkelen.

Ook mag De Warande KIK verwelkomen als sponsor. Indien gewenst zullen zij ondersteunen bij evenementen en verenigingsactiviteiten. Door de fijne samenwerking met MHC De Warande laat KIK kinderen na schooltijd en in de schoolvakanties optimaal sportief genieten.

Schrijf je snel in want tot en met de zomervakantie is de 1e maand opvang GRATIS. Enthousiast? Mail naar [email protected]