LAATSTE KANS! Plan je bar- en keukendienst snel ze...
8-3-2023  |

Vandaag is je laatste kans om jezelf in te roosteren voor de bardienst. Voor aankomend weekend staan nog een aantal diensten open. Wil je er snel vanaf zijn? Plan je dan NU in.

Vanaf morgen worden de overige dienste ingevuld door onze barplanners en zal je bij afwezigheid zelf vervanging moeten regelen.

De tweede seizoenshelft staat voor de deur! Inschrijven voor de gezellige bar/keukendiensten is vanaf nu mogelijk. Plan je zelf in op een datum die jou goed uitkomt. Voor komende weekend hebben we al vrijwilligers nodig.

Voor iedereen die het al weet, en voor wie nieuw is bij onze vereniging: als je geen vrijwilligerstaak hebt binnen de club, ben je verplicht je steentje bij te dragen door je in te schrijven voor een bar- of keukendienst.

Inplannen van de dienst kan nu via de Warande App onder het kopje Meer… "Plan uw dienst”. Dit kost je een paar minuten tijd. Let wel goed op dat je op naam van ieder kind apart inroostert!!

Let op: na woensdag 1 maart worden de openstaande plekken door de barplanning gevuld met leden die zichzelf niet hebben ingepland. Niet tijdig inplannen betekent dat je dus het risico loopt om ingepland te worden op een datum/tijd die jou niet goed uitkomt.

Hoe werkt het inplannen?

Je kunt jezelf via de Warande App inplannen op een zater- of zondag die jou uitkomt. Voor ieder kind/lid bij de Warande plan je een bardienst in per competitie. Dus nu en straks opnieuw voor de lentecompetitie (na de zaalcompetitie). Uitgebreidere instructie in de bijlage.

Kun je onverhoopt niet komen naar je ingeplande bardienst, dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. Dit kan iedereen zijn vanaf 16 jaar en ouder.

Leden, die al een vrijwilligersactiviteit doen, hoeven zich niet op te geven (rijden, fruitbeurt en fluiten van Jongste Jeugd wedstrijden tellen hierbij niet mee).

Hartelijke groet, tot bij de bar!

De barplanning / Margretha Geleijns en Wendy Van Breemen

Bijlage: Inplannenvandebar.docx