Plan je bar- of keukendienst in
1-3-2022  |

Inschrijven voor de gezellige bar/keukendiensten tijdens de lentecompetitie is vanaf nu mogelijk tot uiterlijk woensdag 9 maart. Plan jezelf in op een datum (op zaterdag of zondag) die jou goed uitkomt.

Als je geen vrijwilligerstaak hebt binnen de club, ben je verplicht een steentje bij te dragen door een bar/keukendienst te draaien. Voor elk spelende kind, plan je één dienst (heb je 2 hockeyende kinderen, dan plan je 2 diensten in). Rijden, fruitbeurt en fluiten van Jongste Jeugd wedstrijden tellen als niet vrijwilligerstaak.

Let op: na woensdag 9 maart worden de openstaande plekken door de barplanning gevuld met leden die zichzelf niet hebben ingepland. Niet tijdig inplannen betekent dat je het risico loopt om ingepland te worden op een datum/tijd die jou niet goed uitkomt.

Hoe werkt het inplannen?

Inplannen van de dienst kan gemakkelijk via de Warande App onder het kopje Meer… "Plan uw dienst”. Dit kost je een paar minuten tijd. Let wel goed op dat je op naam van ieder kind apart inroostert!

Kun je onverhoopt niet komen naar je ingeplande bardienst, dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. Dit kan iedereen zijn vanaf 16 jaar en ouder.

Hartelijke groet, tot bij de bar!

De barplanning / Margretha Geleijns en Susan Bruil

Vragen? Mail naar [email protected]