Echt geen hervatting zaalhockey
29-1-2022  |

Afgelopen dinsdag kwam het teleurstellende nieuws dat ondanks de versoepelingen de KNHB heeft besloten de zaalcompetitie in zuid Nederland te stoppen door de grote hoeveelheid terugtrekkingen.

Dit nieuws kwam ook voor ons als een donderslag bij een heldere hemel. De afgelopen maanden is onze zaalhockey commissie druk geweest met de organisatie wat door de Lock-down grotendeels maatwerk is geweest. Zoals je je kan voorstellen kost maatwerk heel veel tijd.

Na het bericht dat de KNHB heeft besloten de zaal voor zuid Nederland te cancelen heeft onze zaalcommissie alle zaaluren teruggegeven aan de gemeenten en beheerders  om de volledige focus weer naar het veld te leggen.

Wellicht heb je het nieuwsbericht op hockey.nl gezien maar se KNHB wil nu toch een alternatief gaan bieden voor teleurgestelde clubs. Wij als vereniging hebben besloten hier geen deel meer aan te nemen in verband met nog meer maatwerk en het geen garantie hebben dat de uren die zijn terug gegeven nog voldoende beschikbaar zijn voor alle teams die mogelijk deel willen nemen.

Maar niet getreurd, ons complex is wel weer volledig beschikbaar en dus kan je je eigen trainingstijd aanvragen bij [email protected] . Wil je een veld in het weekend reserveren voor een oefenwedstrijd of training? Mail dan Sophie voor een aanvraag op de zaterdag via [email protected] of Corinne voor een aanvraag op de zondag via [email protected]