De indeling van de teams voor het nieuwe seizoen s...
19-6-2021  |

De indeling van alle teams voor komend jaar is klaar en vanaf nu te zien in LISA. Er zit enige vertraging tussen de website (achter de inlog) en de Warande app.

Het is ieder jaar een hele puzzel waarbij met veel verschillende zaken rekening moet worden gehouden, denk aan de input van coaches en trainers, het oordeel van scouts, sociale aspecten, aantallen, speciale omstandigheden. Het is een zorgvuldig proces, waar veel tijd en energie in wordt gestoken.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben over de indeling, neem dan uiterlijk 1 juli via mail contact op met de betreffende lijncoordinator. Bijvoorbeeld lijncoordinator meisjes B:  [email protected]. Senioren kunnen zich wenden tot [email protected].

De lijncoordinatoren nemen alle reacties en verzoeken in overweging en reageren hier uiterlijk medio augustus op.

Op naar een mooi, nieuw seizoen met heel veel hockeyplezier!

16-2-2024  |  Verenigingsmanager