Santa Run 14 december
15-11-2019  |

Op zaterdag 14 december doen we mee aan de Santa Run voor het goede doel ‘balken voor de Frencken-zaal’. Geen gerij meer naar hallen ver buiten Oosterhout maar gewoon allemaal lekker op de fiets en op gunstige tijden kunnen trainen want vooralsnog zijn wij de enige huurders. Maar daar hebben we dus wel balken voor nodig. (NB: onlangs hebben we gehoord dat het mogelijk is dat de gemeente ook een bijdrage gaat leveren. Als dat zo is en er blijft geld over zullen we dit besteden aan de inrichting van het clubhuis volgens het ontwerp dat gepresenteerd wordt in de ALV van 26 november).

We verzamelen om 14.00 uur in het clubhuis in kerstsfeer en trekken onze kerstmannen pakken aan. Er staat een kleine gratis lunch klaar voor de lopers waarna we onder begeleiding van Frank Broers de fitheid van onze kerstmannen testen op het A-veld. Om 15.20 uur fietsen we met z’n allen naar de start van de Santarun. Dat moet een geweldig gezicht worden al die kerstmannen van de Warande!

Dragen jullie bij aan dit goede doel voor onze club en doen jullie mee met je team?

Schrijf je in via de website van de Santa Run www.oosterhout.rotarysantarun.nl. Stuur vervolgens je bevestigingsmail aan je teammanager of aanvoerder. De managers kunnen het overzicht van lopers met de bevesitingsmail sturen aan [email protected]. De pakken kunnen dan op 14 december op het clubhuis opgehaald worden.