Start WarandeJumbo-plaatjesactie
27-8-2019  |

SPAAR WARANDE SPELERS bij de Jumbo

Onze club de Warande heeft vanaf 23 oktober haar eigen plaatjes-spaaractie bij Jumbo Oosterhout. In deze plaatjesactie zijn onze eigen leden de toppers die je kan sparen. Wie heeft als eerste MB3, JD2 of Dames 1 bij elkaar in het plakboek?

Een geweldige kans om MHC de Warande extra te promoten en hoe leuk als we straks allemaal beroemd zijn in Oosterhout? Het levert ook nog eens extra sponsorinkomsten op voor de club.

Alle jongste jeugd, ook Funkey en alle F-jes, de A-B-C-D jeugdteams, het G-team en Heren en Dames 1 komen in het spaarboek.

Binnenkort zal een professionele fotograaf iedereen bij onze club komen fotograferen. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, laten we z.s.m. weten.

Er is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie.

Belangrijk: zonder de toestemming via de uitgestuurde link in de mailing kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, dus doe dit snel! We hebben een strakke planning om alles voor elkaar te krijgen.

Snel meer nieuws over de planning.

Groet van Karlijn Hoozemans en John Loonen

Commissie Jumbowarande-plaatjesactie