Familiehockeytoernooi, een topdag!
2-6-2019  |
Schitterend weer, familie/vriendenteams die al jaren meedoen en teams die dit jaar voor het eerst meededen, sportieve wedstrijden en een gezellige sfeer. De dag begon met een buffet van heerlijke, eigen gebakken creaties die bij de banketbakker in de etalage niet zouden misstaan. De Zonnestraaltjes gingen er met de eerste prijs van door.

Creatief verzonnen namen voor het gelegenheidsteam, met dito shirts. De Hockeytokkies, kwamen ordinair kauwgom kauwend, versierd met tatoeages binnen en wonnen terecht de prijs voor de leukste outfit. Veel teams hebben sportief gespeeld, maar "Les Moustaches” won de sportiviteitsprijs.

Voor de eerste prijs in zowel de categorie Fun als Sportief is hard gestreden. Bij de categorie Fun won het team MG-L en bij sportief het team GOED. De poedelprijs werd gewonnen door GWIDK (Gratis Worstenbrood In De Kantine) en dit team mocht als eerste de kwaliteit van de heerlijke burgers testen.

Op wat stroomproblemen bij de Foodtruck na, was het een geweldig verlopen topdag! Ook alle vrijwilligers hebben er van genoten en hopen iedereen volgend jaar weer terug te zien.

Marijke, Ine, Taco, Helma, Niels, Wim, Iris en Jolanda

16-2-2024  |  Verenigingsmanager