Ter info voor (ouders van) leden: Volvo Clubbonus ...
8-5-2019  |
  • Volvo neemt zijn rol als partner van de Nederlandse hockeysport serieus. Daarom vinden ze het belangrijk om zichtbaar te zijn in de regio, daar waar de hockeyverenigingen en de Volvo-dealers midden in de hockeysamenleving staan. Voor een groot aantal dealers en hockeyverenigingen belonen we sinds 2010 de samenwerking met de Volvo Clubbonus.

• Onze club ontvangt een bonus van € 1.000 bij aankoop of lease van een nieuwe Volvo door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid. Daarnaast geven we nu ook € 500 bonus aan een hockeyvereniging bij aankoop van een Volvo Selekt Occasion door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid.

• De Volvo Clubbonus wordt uitgekeerd indien er sprake is van:
    • Bij de aankoop of lease van een nieuwe Volvo aan een lid, dan wel ouder/verzorger van het betreffende lid van de hockeyvereniging.
    • De hockeyvereniging is (indirect) betrokken bij de verkoop/lease van een nieuwe Volvo.
    • De bonus wordt geoormerkt voor de jeugdopleiding of een duurzaamheidsinitiatief van de betrokken vereniging.
    • Een koper dient te verklaren lid te zijn van een vereniging of ouder/verzorger van een lid van de hockeyverening.

• De Volvo Clubbonus Selekt wordt uitgekeerd indien er voldaan wordt aan bovenstaande regels en:
    • De auto voldoet aan de Volvo Selekt voorwaarden (niet ouder dan 5 jaar en maximaal 150.000km).
    • De auto is aangemeld als Volvo Selekt.

Let op: De Volvo Clubbonus Selekt is additionele bonus ter gelegenheid van het 25 jarig partnership tussen Volvo en de KNHB en is geldig vanaf 15 maart 2019 tot en met 31 december 2019.