Laatste kans: schrijf je nog even snel in voor het...
13-5-2019  |

Laatste kans! Schrijf je nu nog snel in voor het familiehockeytoernooi op 30 mei!Het kan tot en met 15 mei. Er zijn al 16 teams die zich hebben ingeschreven. Doen jullie ook nog mee?

Het traditionele MHC De Warande Familietoernooi is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een zeer geslaagd evenement waarbij gezelligheid en sportiviteit voor jong en oud bovenaan staan.

Het toernooi is voor familie en vrienden. Dus regel je vader, moeder, broers, zusjes, ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Vrienden, buren of studiegenoten waar je altijd een keer mee hebt willen hockeyen: alle combinaties zijn mogelijk. Inschrijven als vriendenteam of een combinatie van meerdere families in een team is uiteraard mogelijk. De wedstrijden worden ingedeeld op speelsterkte dus beginnende spelers of mensen zonder veel hockeyervaring zijn ook van harte welkom. We houden dit jaar extra rekening met de speelsterkte van de deelnemers, dus deelname is zowel mogelijk voor FUN als SPORTIEF.

Eisen voor deelname:

Er moet minimaal 1 teamlid lid zijn van MHC De Warande

De minimumleeftijd is 8 jaar

Een team bestaat uit minimaal 6 spelers en maximaal 10

Elk team zorgt voor een eigen scheidsrechter inclusief fluit tijdens de wedstrijd

Elk team zorgt voor een eigen wedstrijdhockeybal

Elk team moet enkele uren een of meerdere vrijwilligers leveren (bar, lunch, infotafel). De vrijwilligerstaken worden een week van tevoren kenbaar gemaakt

Voor jullie informatie nog dit:

Aanmelden graag met het ingevulde inschrijfformulier naar [email protected]

Er wordt op een kwart veld, zes tegen zes gespeeld

Scheenbeschermers en een bitje zijn verplicht

Ieder team meldt zich aan met een teamnaam

Ieder team heeft twee shirts van een verschillende kleur (hesjes zijn eveneens mogelijk)

Spelen in een mooi tenue of met verkleding mag uiteraard ook

Kosten voor de gehele dag zijn € 12,50 per persoon

Wij willen ieder team vragen een creatieve zoete versnapering mee te brengen voor bij de ontvangst met koffie om 09:30 uur. Een bonte verzameling van zoetigheden die wordt vastgelegd en daarna door iedereen mag worden gedeeld. Het team met de mooiste/lekkerste creatie wordt in het zonnetje gezet.

De lunch wordt verzorgd en na afloop sluiten we deze gezellige toernooidag af met een verrassende hap van de trendy foodtruck 'Meat Jess'.

Schrijf je op tijd in!

Inschrijven graag zo spoedig mogelijk maar kan t/m woensdag 15 mei 2019. Inschrijven kan door een e-mail met ingevuld inschrijfformulier te sturen naar [email protected]

Vermeld hierin je teamnaam, naam van de captain, tel-nr. waarop captain te bereiken is, de namen en leeftijden van de deelnemers en het totale bedrag per team (aantal personen x €12,50). Het totaalbedrag graag uiterlijk 15 mei overmaken op rek-nr. NL66RABO0123720524 t.n.v. MHC De Warande te Oosterhout o.v.v. Familietoernooi 2019, teamnaam en aantal personen.

Supporters van de teams kunnen zich ook inschrijven voor de koffie, lunch en een lekkere hap van de foodtruck. De kosten hiervoor bedragen eveneens € 12,50 per persoon.

We hopen veel leden en hun vrienden en familie op Hemelvaart te mogen verwelkomen. Sportieve groet,

Marijke, Ine, Taco, Helma, Niels, Wim, Jolanda en Iris

Bijlage: Inschrijfformulier familietoernooi 2019 dd 30 mei.xls