Opening en keuring van het nieuwe waterveld - Veld...
18-11-2018  |

Op zaterdag 10 november werd het nieuwe waterveld van MHC De Warande - Veld A – officieel in gebruik genomen. Jong en oud, recreatief of meer prestatiegericht, zal de voordelen gaan ervaren van een waterveld.

Na een kort woordje van dank door voorzitter Richard van Dijck, verrichtten het jongst spelende lid Dex Hagoort (JF1A) , het (bijna) oudst spelend lid (Dames Veteranen) Ellen Gerritse en het oudst spelende G- teamlid Eric Heesbeen de officiële openingshandeling. Daarna sneden zij de prachtige feesttaart aan (geleverd door patisserie Speekenbrink), waarna Rex de eerste hap nam. De jongens van JC1 deelden koffie met gebak uit aan alle aanwezigen. Om 12.30 uur werd vervolgens de eerste officiële wedstrijd op het nieuwe veld gespeeld door het team MD5 tegen HC Gilze Rijen MD2.

Op donderdag 15 november heeft SGS Intron het veld officieel goedgekeurd (een eis van de KNHB). Daarmee ook alle complimenten aan Antea en haar onderaannemers voor de installatie en ook dank aan Sjaak Snoek en Kees Verduijn voor hun ondersteunende activiteiten. Wij wensen allen veel sportplezier op het nieuwe veld.

Wim van Hagen
namens de Coöperatieve Vereniging Hockey Accommodatie De Warande