Inschrijven voor de spelregelcursus Clubscheidsrec...
30-9-2018  |

Ook dit seizoen worden er door de arbitragecommissie spelregelcursussen georganiseerd voor het behalen van de clubscheidsrechterkaart. Iedere speler kan aangewezen worden om wedstrijden te fluiten. Deze verantwoordelijkheid is uiteraard een goede reden om de kaart te halen, maar het goed kennen van de juiste spelregels geeft je sowieso meer spelplezier. Alle reden dus deze spelregelcursus te volgen en de kaart zo snel mogelijk te halen. De cursustijd is van 19:00 tot 20:30 uur in de teamruimte in clubhuis. Zie voor data het bijgevoegde schema.

Basis van de cursus is de e-learningmodule van de KNHB. De cursusavonden zijn aanvullend op deze cursus. De B-jeugd en jonger zijn bij aanmelding wel verplicht om de avonden te volgen. Na aanmelding voor de cursus bij [email protected] ontvang je van de KNHB een inloginstructie waarmee je toegang tot de e-learning krijgt. De toegang blijft één jaar geldig.

Een aanmelding kost de club geld. Maak dus goed gebruik van de e-learning
De docent kan de vorderingen van de cursisten volgen en zal je er op aanspreken als je achter blijft.

De inlogcode is het eerste e-mailadres in het ledenadministratiesysteem (LISA). Voor de e-learning komt daar een wachtwoord bij. Per e-mailadres kan slechts één aanmelding plaatsvinden. Als dat e-mailadres het afgelopen jaar al gebruikt door een ander gezinslid, dan moet er een ander adres opgegeven worden. Een KNHB-code is verplicht. Als andere gezinsleden mee willen doen (of coaches, begeleiders), maar nog geen KNHB-code hebben dan kunnen ze deze code krijgen door Naam, adres, telefoon, e-mailadres en geboortedatum te sturen naar [email protected].

Meld je op tijd aan, het maximum aantal deelnemers voor de cursusavonden bedraagt 20. Voor team-aanmeldingen zijn aparte afspraken mogelijk. Aanmelden doe je bij [email protected], onder vermelding van:

Hierbij schrijf ik mij in voor de spelregelcursus clubscheidsrechter

Cursus:.(vul eerste dag/maand/jaar in van de cursus)

Naam:

KNHB code: