Hockeyclinic D-jeugd, E-jeugd en F-jeugd op zaterd...
16-5-2018  |

Na goede reacties op vorige clinics georganiseerd door de spelers en begeleiding van Warande Heren1, organiseren we op zaterdag 19 mei een nieuwe clinic voor alle spelers van de D, E en F-jeugd!

De clinic zal bestaan uit oefeningen, estafettes, spelletjes, wedstrijden en een leuke afsluiting. Er worden ook keepersoefeningen gedaan, dus keepers zijn ook van harte welkom.

Graag aanwezig en aanmelden om 9.45 uur, de clinic begint om 10 uur en duurt tot ongeveer 15:00 uur. Wij zorgen voor lunch en een kleine versnapering aan het eind van de dag. De kosten bedragen €20 per deelnemer, graag contant te betalen aan het begin van de clinic.

Opgeven kan via [email protected]. Wij vragen jullie om zoveel mogelijk per groepje aan te melden. Dus als een coach of manager van het team de deelnemers/deelneemsters gezamenlijk per team wil opgeven, kunnen wij bij de groepsindeling zoveel mogelijk rekening houden met bekenden/leeftijdsgenootjes.

We hopen op veel aanmeldingen!

Heren1