Workshop performance training WARANDE HOCKEY
15-8-2024  |

De Technische Commissie (TC) zal in samenwerking met Forza Fysiotherapie en Revalidatie een korte cursus ‘Beweeglijkheid’ geven. Op drie moment van het komend seizoen proberen we de trainers van Warande kennis en kunde bij te brengen omtrent het bewegen van onze spelers door professionals van Forza Fysiotherapie en Revalidatie. Doel is het verbeteren van de training en het voorkomen van blessures.

De 1cursus is op DINSDAG 20 AUGUSTUS en begint om 20.00u in het clubhuis en zal vrij snel verder gaan naar een praktisch deel op het hockeyveld.

Alle trainers worden verwacht hierbij aanwezig te zijn. Het zit in de planning om uiterlijk 21.30u klaar te zijn. Kun je niet meedoen, dan willen we dat je je afmeld bij Ryan Heusinkveld. Er wordt veel tijd, aandacht, geld en energie besteed door verschillende mensen. Zorg er met de andere trainers voor dat dit goed bezocht wordt. Het geeft jou als trainer nieuwe inzichten en handvatten. Je kunt eventuele vragen stellen die door een professionele trainer beantwoord worden. Pak deze kans! De avond wordt geleid door Ryan (TC) en door Tom Luijten samen met Stefan Rondeel van Forza Fysiotherapie en Revalidatie.

Tot komende dinsdag.
Met sportieve groeten,