00001.png 00002.png 00003.jpg 00004.png 00005.png 00006.jpg 00010.jpg 00011.jpg 00012.jpg 00013.jpg 00018.jpg 00019.png 00020.png 00021.png 00022.png 00024.png 00028.png
JONGSTE JEUGD
JEUGD
SENIOREN
Favoriete team(s)
Inschrijfformulier MHC De Warande

Welkom en leuk dat u of uw kind zich wil inschrijven bij MHC de Warande! Het is al mogelijk uw zoon/dochter aan te melden vanaf de leeftijd van 4 jaar. Graag ontvangen wij uw gegevens via onderstaand formulier. Zodra wij het digitale formulier hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact op.

Kinderen vanaf 4 jaar kunnen zich aanmelden voor FUNKEY, een aangepast trainingsprogramma voor de allerkleinsten dat gericht is op plezier in spel/sport en kennismaken met hockey.  In het najaar en het voorjaar worden 10 FUNKEY trainingen op zaterdagochtend georganiseerd. FUNKEY spelers betalen geen inschrijfgeld, het is vooral gericht op kennismaken met de club en de hockeysport (inschrijfgeld wordt in rekening gebracht wanneer uw kind echt kiest voor hockey en de Warande).

Vanaf 6 jaar en ouder kan gestart worden met het 'echte' hockey. Uw kind start (vaak) in een trainingsgroep of naar gelang de leeftijd in een team, die naast de wekelijkse training, ook elke zaterdag een wedstrijd speelt.

Alle verplichte velden ( * ) dienen te worden ingevuld. Voor leden jonger dan 18 jaar dient ook het ouderlijk e-mailadres ingevuld te worden. Nadat u al uw gegevens heeft ingevuld, ontvangt u een melding dat de registratie succesvol is verlopen. Indien u deze melding niet krijgt, dan is de aanmelding mislukt.

Voor alle vragen kunt u contact opnemen via [email protected]

We zien u of uw kind graag binnenkort op de velden van onze hockeyvereniging!

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel

Overige informatie

Hockey achtergrond

Aanvullende opmerkingen:

Vrijwilligerstaken
  Onze hockeyclub is een vereniging en zonder vrijwilligers heeft onze club geen bestaansrecht. Vaste vrijwilligerstaken zijn rijden voor uitwedstrijden, het draaien van bardiensten en fluiten van wedstrijden vanaf de B-jeugd.

Regels lidmaatschap
  Ondergetekende verklaart kennis te hebben genomen van de regels omtrent het lidmaatschap, vastgelegd in het huishoudelijk- en contributiereglement https://www.mhcdewarande.nl/files/library/hr%20v%201.0_final.pdf https://www.mhcdewarande.nl/files/library/contributieregelement%202013.pdf

Gebruik persoonsgegevens
  Ondergetekende heeft kennis genomen van het privacybeleid waarmee toestemming wordt gegeven voor het vastleggen/ verwerken/ gebruiken van uw persoonsgegevens voor de doeleinden waarvoor deze bestemd zijn. https://www.mhcdewarande.nl/site/default.asp?option=2502&stcname=lidmaatschap_privacybeleid&menu=3

Gebruik beeldmateriaal
  Ondergetekende is op de hoogte dat foto's/video's gemaakt kunnen worden tijdens wedstrijden/ activiteiten georganiseerd op de vereniging en dat dit beeldmateriaal gebruikt kan worden op onze website, sociale media en binnen het clubhuis. Indien u hier bezwaar tegen heeft, kunt u dit kenbaar maken bij de AVG coördinator via [email protected]

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.